Friday, October 9, 2009

Date With Anuar Episode 3


Guys.. this is my 3rd date with anuar.. event kali ni sponsored by K Hally my SIL. Kisahnye dia Project Manager for this event ie. Exclusive Syawal bersama Anuar Zain @ Dewan Chersonese MediaHall, Maju Junction last Wednesday, 7th Oct09.
Baju hijau tu siti shahirah.. bini ajoy tu. dia conduct opening act. Rupanye dia still dlm pantang, hari-27 bersalin.. saba jelah..

Meja paling depan tu was peminat fanatik anuar zain.. kata SIL aku, diorng akan pegi semua event anuar, in fact, group tu lah yg first purchase tickets siap request meja paling depan, n taknak ada halangan antara dia n anuar.. psycho betul! Sempat bagi hadiah in a box lg.. Ada lagi satu meja pun, fanatik anuar zain, tapi dari singapore, dtg semata2 for this function.. Crazy kan?


View from kerusi aku.. FYI, ni corporate function Maju Junction. Tiket aku was worth RM700, 10 org together with aunties, anak buah plus Azian, my ever loyal friend (last minit coz one niece could not make it..)
At first ingatkan SIL aku tu melawak when she said, RM600, RM700 & RM800 per pax, rupanye betul!! Ridiculous kan??
Dalam ridiculous tu ada jgk dlm 30 FULL tables!! Cop duit ke hapa diorgn ni semua!! Hahah.. tapi mengenangkan aku pun dapat tiket free, layan aje laaa....
Lelaki y gpakai kot, rambut tercacak tu bodyguard anuar, ada 2 org.. agaknye protect dari perempuan ganas lah agaknye.. hahahah.. tapi mmg ganas pun, datin2 tua pun tergedik2 peluk anuar tu.. ceh!!
Ni konon nye standing ovation lah.. In all anuar mmg best!!
Tapi yg buat spoil tu coz these kaya-raya ppl very the selfish!! korang tau, grand prize lucky draw was 32" LCD TV.. pastu si Shahirah tu kononnya panggil the CEO of company apa ntah utk cabut .. First time in my life aku tgk minah tu elok aje take her own sweet time godek2 mangkuk tu, pilih2 nombor!!!! gila betul!! Shahirah tu pun terkedu.. and bila announce, no yg dapat tu.. off all numbers ie. dlm 25o org, bleh pulak dapat no. 001, so, yg ambik hadiah nye pun duduk sebelah aje CEO yg mencabut!! lawak bodoh betul!! Melepas aku TV tu.. hahaha..!!

10 comments:

Ejin said...

woooo dah third date korang berdua yea ...good one eat!!! Gambar ngko mana???

Eat said...

A'ah yek. muka aku takde pon.. hahahah..

Liz Duan said...

best nya...

fendifid said...

Caya la eat...free ke tak free...apa kisah. Janji nko puas hati. Kesiannya pasal TV tu. Kekadang susah nak faham isi hati orang...walaupun kata wang ringgit. Miskin benda lain. Nabil kata...lu fikir la sendiri.

fido said...

BEST NYERRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!

Eat said...

memmang best!! betul betul betul!!!

fendifid said...

I wish dapat tgk gambar eat tersesat kat blog orang...esp gambar candid dia gelak besar peluk Anuar Zain.

Ejin said...

sebab tu dia tau yang pakai kot gelap rambut cacak tu bodyguard anuar ...sebab dia yang kena halau peluk anuar kot!

Eat said...

Tu lah the biggest regret sbb aku n yan tu very the bersopan.. segan kat aunties, SIL & nieces..

Kalau depa takde.. dah selamat aku berposing sakan.. hahaha

fendifid said...

Eat - At least nko berpijak di bumi yang nyata