Saturday, October 24, 2009

Durian Fest

Petang tadi we had Durian Fest kat office. I don't know for what reason or celebration. I was at the right place and the right time. Masa dapat email from management, it was supposed to start at 5.30pm. Tapi lori sampai 4.30pm diorang terus punggah and start the makan makan.

Team mate aku was 1 of the organiser. Kol 4.30 dia dapat phone call pastu cecepat dia suruh kami turun. Masa aku sampai orang belum ramai lagi. Durian bersepah atas meja. Ambik je mana suka. Memang menarik dan da'bomb la. Walaupun buah kecik kecik tapi isi tebal. Ada yang manis ada yang pahit. Sume aku balun. Sambil tu roger roger kengkawan tanya apsal tak nampak muka. Memasing ingat start kol 5.30pm. Lagipun diorang kat building sebelah. Kena menapak sikit.

Masa diorang sampai...buah durian pun dah kurang tapi orang kan main ramai. Siap kena beratur. Aku masa tu layan rambutan je. Tapi sangat kenyang la. Heaven.

Orang belum ramai. Nak ambik photo pun senang.
I lori penuh durian.

Pilih mana suka. Nak yang kuning, oren, putih?


Tokey durian dan pekerjanya.


Ada berapa bakul rambutan aku pun tak pasti.

Satanem.
Hopefully ada lagi durian fest macam ni. Ada member aku sekeliling umah dia ada pokok buah buahan termasuklah durian. Aku doa doa pokok pokok tu berbuah dengan lebat dan banyaknya. Motif???

1 comment:

Liz Duan said...

AKU NAK MAKAN DURIAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!