Tuesday, October 6, 2009

Mengidam donut ...


aku dok browse my gambar2 kat laptop, and come across this one ...lama tak makan this doughnut!


terus teringin! It is my favourite donut ...especially vanilla filling emmmm yummy! Dulu ada Dunkin Donut kat sini, but la nie dah tutup ...Big Apple ada lah ...but somehow I masih terlampau suka kat vanilla filled donut kat Dunkin Donut ...huhuhu ...kena tunggu adik aku mai sini ...maklumlah sekarang kan kat LCCT ada Dunkin Donut ...dalam departure lounge plak tu! very convenient ...and no excuse for my sister to say she didn't have time to get the doughnuts before leaving for the airport :-)

Since I may be going to KL again soon (kalau jadi lah), aku akan make sure aku dapatkan my fav vanilla filled doughnut!!!

4 comments:

Ejin said...

Tapi apalah sangat doughnut nie compared to those delicious chocolate cakes yang EJ dok judge ari tu kan?

EJ said...

betul,betul,betul mama ejin... pandai mama ejin...

Mard said...

i like both DD & BA...
sodappppp......

fendifid said...

J co still the champs.