Tuesday, October 13, 2009

Sessi Makan lagi

Since masih lagi dalam bulan syawal, banyak le majlis ramah tamah yang diadakan. Today plak kami ada majlis ramah tamah peringkat fakulti …sebelum nie adalah ramah tamah utk cluster groups research, then open house staffs …esok plak open house peringkat university …best, mmg best …tapi calories berlambak tak terkira ….but, ADA AKU KISAH???? Heheheh asyik melantak nak kisah apa …

Masa ramah tamah tadi we had simple2 food aje: black pepper chicken, umai ikan & udang, tomyam seafood, tofu, lemang, kuah satay, and all sorts of kuih, pudding, biskut and kek …

This fruit tarts are really yummy …

The umai ….

The fruit punch ….

And these are some photos masa kat majlis tu …see, punya lah ramai staff kat fakulti aku, sampai ta cukup space utk semua duduk in one area …masing2 bawa diri utk makan dengan selesa …kah kah kah kalau tak kang jadi macam situasi aku masa my first ramah tamah ari tu!!!

nie muka2 happy dah makan ...my frens Haslina & Elena




7 comments:

Liz Duan said...

Ejin, cantik baju kurung....tapi tak nampak lagi kain bandung yg aku pilih...

Liz Duan said...

by the way...aku tak pernah dengar orang panggil "majlis ramah tamah" before this...must be terms kat sarawak yer....kat sini panggil "majlis mentekedarah" jerrrr

Ejin said...

kah kah kah majlis tu, regarless of the nama, mmg smajlis utk org melantak hahahaha

baju nie aku beli from a friend dari Kelantan ...baju baru segan nak pakai ke majlis nie lah ..tak nak terlalu glam!

fendifid said...

sedap sedap makanannya...buat aku lapar je. padahal baru je makan nasi lemak free. ofis aku kat bangi la ni provide free breakfast everyday.

Pastu boss aku tertumpah nasi lemak. Habis kasut bally 1K aku.

Ejin said...

kasut bally ngko masih elok lagi ke? yang beli dulu tu?

Liz Duan said...

WHAT???????????? kasut kau suede ke tidak??? kalau suede , kau suruh boss kau ganti...dia tahu tak kasut tu Bally?

fendifid said...

bukan suede..yang suede tu aku pakai biler gi dinner je. yang ni yang kulit black tu.

both kasut bally aku masih in good condition. jaga baik punya...sebab tahu susah nak dapat beli kasut jenama tu lagi...he hehe