Tuesday, October 13, 2009

Satey Station

Lepas balik from Jelebu, jalan jam la pulak kat Semenyih. Terus masuk Highway Lekas. Pastu entah camne termasuk Kajang Silk pulak. Exit kat Batu 11. Sampai ke Cheras jalan jammed lagi. Sampai ke area Pandan Indah aku roger roger Nuarlin ajak pekena roti canai ke tosey ke. Diorang dok beraya tak habis lagi.

Sampai ke Keramat ingat nak pekena Roti Canai Sardin yang sedap tu tapi kedai tutup. Since takde rasa nak makan berat berat we went to Satey Station kat Setiawangsa. Ni branch yang ke 4 kot rasanya.
Simple je deco kedai ni. HQ dia kat Pandan Indah tu yang menarik Da' Bomb. Member aku plan nak reunion hari sabtu tu pi sana kol 7.30pm diorang dah nak tutup kedai dah sebab dah licin. Very good bisnes. No doubt sebab the sate memang marvellous. Daging lembut dan terasa sangat rempah ratusnya. Kuah kacangnya pun superb. Aku tak kisah promo free sebab memang sedap pun. I'm not sate lover tapi boleh lah layan 5 cucuk ke.
Tak terliuq korang tengok gambar tu?

Apa apa hal pun posing dulu.

Ej yang dah tido pun bangun balik. Berselera EJ makan nasi impit dengan kuah kacang tapi biler nak order nasi impit tambah ...dah habis. Masa tu baru kol 10 lebih diorang pun dah bersiap nak tutup dah masa tu.

Aku aim nak pekena mee rebus ni sebenarnya. Dulu tak puas sebab biler nak tambah cam lambat sangat sebab ramai customer. Kali ni aku lepas geram. Sangat sangat sedap. Nanti nak rasa mee rebus kak long pulak.

Sila la terliur lagi kalau korang peminat sate. Eat...biler nko balik gombak...roger roger la...boleh kita makan kat sini...kasi Ejin dengan Liz jeles...ha ha ha.

3 comments:

Liz Duan said...

aku mmg tgh mengidam nak makan satay...last friday tercancel..sebab duan kata kiter pi lepas dinner...aku dah dinner ..kenyang...malas lah pulek...pandai dia

Ejin said...

aku peminat sate ...huhuhu sedap nyer nampak sate tu!

Eat said...

Sedapnye!!!

OK, nanti aku balik kampungku yang nun jauh, aku call, bleh kita pekena sate kat sini..