Thursday, October 15, 2009

Wong Solo

Semalam lunch aku dengan kengkawan pi Wong Solo yang Bangi Branch. Tapi branch Taman Dagang yang I went with Fid and EJ lagi menarik kot. Area makan bersila lagi banyak dan besar. Biler bandingkan dengan photo Wong Solo yang kat Bali tu pun leih kurang sama je designnya.
Kengkawan aku pemalu la...takde hidung...tu yang kena crop tu.

Design dalam kedai.
Nampak tak tempat makan bersila tu...kecik je...ada 3 je.

Ni lagi jelas.

Kami makan set lunch je. Aku order yang Ayam Bakar...Satanem.

Member aku ambik Ayam Goreng. Licin...sume. Ejin nko datang KL nanti nak try tak wong solo? Camne la gamaknya nko nak makan sume benda kan? Tapi air poligami kena try...sedapppp...he he he.
Kak Long nanti nko tepek la gambar Wong Solo Branch Bali tu.

3 comments:

Ejin said...

nak ...nak...nak ....nanti masukang wong solo dalam list tempat aku nak visit!

Liz Duan said...

suka sgt...ok i will make a posting about wong solo

fendifid said...

aku takute ejin tak sempat je...sume tempat dia nak cover..datang nya sehari....camne tu?