Wednesday, October 21, 2009

I AM BORED!

Today is my boring day and I have no idea why...or maybe i know....Perhaps this is the once in a month punya kind of feeling sebelum tuttttt - mmg boleh kata every month I will have this kind of hari bosan aku...Tapi actually rasa bosan kali ni dah bersarang quite a while seminggu dua....datang sehari gone sehari come again another day....and today....Bila hari bosan datang....rasa macam meluat ajer...rasa nak shout to everything!

Kerja pun tengah banyak ...tak menang tangan....ade 2 reports due within the month.. satu due Friday tak separuh pun siap...nak kerja overtime...penyakit malas pun dah bersarang...kat office, boss setiap 15 minutes panggil suruh baca tu suruh analyse ni suruh jawap tu....penyudah nya kerja aku bila nak buat?????? Bosan giler

Lagi --I want to go down to KL--ade reunion ...visit my parents...dah berbulan tak turun...guilty jugak... i think our normal jalan bersaing saing dah kena tukar...i cant anymore rely on that routine....perhaps it is about time for me to be more independent.....ni pun satu bersarang dlm kepala...BORED!

Oklah I tot by sharing it here...kurng sikit...but I am still bored...dah lah kena buat kerja or I will miss my datelines...boring!

4 comments:

fendifid said...

Ayoo...this is so not you la kak long. Try to adjust your time and cepat turun KL. You missed your family, 1U and KLCC sebenarnya benarnya.

Ejin said...

bottomline: You miss SHOPPING & SALES kat KL ....pi la turun ....

betul kata fend, this is not you ...selalunyer aku yang macam nie :-)

Mard said...

my end-of-the-year holiday will only be for 3 weeks.

1. nak pegi Jitra jumpe my 'family angkat'

2. nak pegi Penang

3. nak pegi KL

4. nak makan-tido

5. and if sempat, nak pegi KB.

Liz Duan said...

Mard, lalu Kuantan tu ...so calling calling ye....hang ade kan nombor kite?