Tuesday, October 13, 2009

Beraya di Hotel

Last Saturday after Da Vinci Class, we went to Damansara Perdana ada open house rumah member aku. Dah lama tak jumpa member ni.
Sampai sampai je suasana macam hotel. Ej dok ingat tempat ni hotel.

Umah member aku ni Duplex. Very comfirtable bila jejak masuk rumah. Tapi member aku kata biasalah kalau duduk kondo ke, apartment ke asal bertingkat masa balik shopping tu yang bercinta nak menggangkat barang. Tak larat katanya. Memang betul pun...masa duduk kat Menara Jentayu dulu aku dah merasa dah turun naik angkat barang...seksanya rasa.

Kat lobby kondo ni memang selesa dan cantik.

Siap ada beberapa sofa set. Kena la berposing dulukan.

EJ pun tak nak kalah berposing.


Ada beberapa pool. This is one of it.

landskapnya cun. Nama tempat ni Terrance Armanee.

Lepas dah kenayang minta diri terus ke 1 Utama pi Toy's R us. Ej sibuk nak cari kasut roda. Tapi takde size. Dia nampak lak topi witch ni. Sesuai lak tu dengan baju yang Ej pakai.
Talking about Witch ni...one day in the car masa berborak kosong
Fid : I wish I have a "WISH" - referring to keta wish.
Aku : I also wish I have a "WISH" but I have 2 witches...kah kah kah...sume gelak giler lepas tu.

Ej tak nak gerak dah dari patung tu. Suka benar dia diorang guna lego buat giraffe.
Lepas tu sempat lagi pi Toy's R us Mid valley lak...tapi tak jugak...tu yang sampai ke Semenyih lambat tu...terus makan dinner je.


4 comments:

Liz Duan said...

kah..kah..kah..cool lawak engkau fend

Ejin said...

nice gambar EJ ngan topi with tu ....masa kat UK dulu aki selalu ajer jadi witch masa Holloween party offices aku ....yang lain leceh ..witch senang aje ...

talk about Holloween, this year aku nak ajar anak2 buah aku buat Jack-o-lantern!

fendifid said...

Kalau kat KL kena pi shopping malls besar besar baru dapat tgk deco halloween.

Liz Duan said...

bila pulak holloween ni???kang ade lah si adib mintak lagi beli costume..disney ..nickoledeon mesti dah start ad on halloween