Sunday, October 4, 2009

EJ jadi Photographer.

Mulanya aku ingatkan, nak bergambar dengan artis ni kena beli cake yang diorang tolong jualkan. Rupanya this year cake sume cepat habis. Boleh saje nak bergambar dengan sesapa pun. Tapi nak masuk kena beli coupon. Each coupon tu boleh tukar dengan 1 slice of cake.
Ej yang retard lepas dapat bergambar dengan Fizo.

EJ :- "eh mummy...cubit misha. misha mimpi ke mummy?"

Tak padan kecik. Ikut perangai sape la ni? sah sah bukan aku sebab aku pemalu dan cool aje. Lariksss.

Initially EJ nak duduk at one corner nak tengok apa voucher yang dia dapat lepas jadi judge untuk cake competition tu. Tapi aku suruh dia pi ambik gambar artis sebelum acara habis dan diorang sume balik. Ini lah hasil dari camera phone EJ. Ada yang dia bernasib baik orang tolong snapkan gambar untuk dia.

Khai & Rosma.

Arash dgn actress (tak ingat nama)
Jehan Miskin.



EJ & Irma hasmie

EJ & Lisa Surihani

Yang tengah tu Nora Danish. Sebelah dia baju hitam tu Shila anak ND lala kot. Yang masuk OIAM tu.


EJ punya heartrob. Kamal Bio-Nik

EJ and Rafidah 3R


EJ and Tinie HotFM (3R)
Masa EJ dok sibuk round ambik gambar, Fid pi ambik gambar gambar cake. Where was I? aku tercampak ke satu sudut untuk jaga barang barang. Kalau nak bergerak pun tak selesa. Cake yang EJ tapau dgn voucher dia je dah 1 bag. Pastu ada cake yang takde plastik bag. Kena pegang gitu je.
Semuanya cake yang kami beli ada 4 slices. Nak masuk kena beli coupon cake. We bought 3...so ada 3 kotak cake. Pastu Fid beli satu lagi from Mandarin Hotel tu. Sume cake tu kecik je tapi kotak yang besar. Tu yang nampak cam borong cake. Terpaksalah aku tawarkan diri jaga barang. Bagi can mummy and EJ pi bergambar sakan. Baik kan aku? he he he.
Tapi cantik cantik la artis artis ni. Tengok diorang memang nampak Aura Artis tu.

4 comments:

Ejin said...

Korang anak-beranak nie mmg happenning lah! And misha, mama ejin suka gambar misha yang ngan mummy and your pelakon pujaan ati misha tu! Comel ....

fendifid said...

unplan pun. rezeki jangan di tolak.

Liz Duan said...

aura artis????what is that????

fendifid said...

Tu la kak long aku nak tanya nko hari tu tapi nko kat Bali. Mana pi aura artis nko menghilang?
Aura artis tu...kalau kita tgk diorang...dengan pakaian dan mekap memasing meletops. Sume nampak cun aje. Itu lah aura artis. kah kah kah.

Kalau takde aura tu...rupa baru bangun tidur je. he he he.