Wednesday, October 7, 2009

Aku beraya jua akhirnya ....

Hehehehe dapat jugak aku merasa rendang, lemang, nasi impit etc etc ... tadi pi majlis ramah tamah aidilfitri kat uni - hanya utk tetamu2 jemputan aje tau ...and i was one of the org yang dijemput ..sampai agak lambat sikit, and masuk lobby aje dah nampak food tersusun indah kat meja ...terliur dandan tu jugak! satay ...rendang daging ...nasi tomato ...ayam ...kek lapis pelbagai jenis ...fruits ...itu antara yang aku nampak ...and on one side of the table ..side sebelah lagi aku tak jengah pun ...


sedang syok2 makan and borak2 ngan bos2 aku ...pasal research and our planned trip to KL at the end of this month ..coz ini dianjurkan oleh our research group ..alih2 sampai le plak si Vice Chancellor (VC) kitorang ...VC is the top most position in a uni ok ..and he sit NEXT to me plak tu ...sampai terlanggar siku tau ...aku yang lapar dan penuh berselera tu terus cam nak tercekik ...yea lah tak kan aku dok melahap tak ingat dunia dengan VC kat sebelah ....bos aku dah gelak2 kat aku dah ...so, aku sempat makan dengan sekali tambah aje ...Imagine kek2 semua tu aku tak sempat rasa ...gambar pun cuma dapat snap satu nie ajer ...

pastu dalam dok bergurau ngan bos aku (who is botak by the way! more like shaven head lah) about fesyen rambut, boss aku selamba kata he rather had kepala botak then rambut karat like mine ...huhuhuhu yang tak tahan tu si VC kata , yes lah ..rambut you karat - kepala bos you plak memancarkan cahaya ...sabor je lah ...after that terus aku stop makan ...nak bangun pun dah malu, apa lagi nak tambah ... sampai bilik minum mineral water and makan danish butter biscuit ...

tapi ujung minggu nie ada satu lagi jemputan open house and one more ramah tamah aidilfitri kat opis plak ...nanti le aku ambik gambar lebih2 sket

4 comments:

fido said...

laaa... sian ko! pesal derang pedajal ko yg tgh siok mkn??? agak2 lah kot yer pun, kan??? poyo tulll....

fendifid said...

kesian...lain kali datang awal sikit

Ejin said...

masalah nyer mmg aku awal sket ..yang VC tu yang datang last (tetamu terhormat) and pilih utk dok situ, padahal byk lagi tempat2 lain tau ...huhuhuhu siap ckp ngan mak aku semalam, weekend nie aku nak masak rendang and nasi impit - tak puas ati punya pasal!

Liz Duan said...

your hair colour is ok what...besides engkau fair ..mmg ade pesen yg the very the karat....larikssssssss