Friday, October 30, 2009

I'm backkkkkk

aloooooo ...i"m backkkkk hehehehe baru seminggu lebih aje aku tak email or update/komen kat blog, dah ramai yang rindu kat aku ..hehehe sorilah very the busy the last two weeks ...dengan demamnye, dengan kena attend kursus, anak buah demam, then reports berlambak kena siapkan, and ada research presentation to client, marking assignments students lagi ...mana le aku ada masa utk relak2 ...nak pengsan ada lah ...

today baru free sket - tadi presentation - report findings and report dah diapprove, so malam nie boleh relax jap...nie nak citer, last week aku pi makan laksa sarawak ...sedappppp ...aku rasa kak long sure tak pernah rasa lagi laksa nie, so here's what it looks like ....



we use bihun ok - bukan like the laksa penang tu ...and the kuah ada santan & rempah ...and the accessory nyer ada taugeh, telur, udang and ayam ....jgn tanya resipi coz aku tak pernah buat...mak aku aje yang buat - itupun kalau ada special request dari kitorang. Most of the time, kiter beli ajer tau ...lainlah kalau fenfid...depa buat sendiri ..aku cuma provide paste laksa ajer kat diorang hehehe but then again, ntah2 paste tu masih lagi elok dalam bungkusan kat rumah diorang ...al-maklum diorang nie selalu memasak kat kedai heheheheehehe

ok lah ..nanti buat posting lagi ...nie setakat utk hilangkan rindu korang selama 2 minggu nie (ada gaya diva tak?). Have a great weekend everybody ....

3 comments:

Liz Duan said...

gitu...hilang sunyi sepi...glad to hear from u dear

fendifid said...

oi...sempt tu kutuk kutuk.
paste tu tingal sebungkus lagi tak guna. yang lain dah habs dah.

Ejin said...

Legaaaa tau biler boleh relax!

Fend: selagi kesempatan ada utk kutuk, jgn dilepaskan ...hehehe ..tak kan nak biar ngko ajer kutuk aku ...