Friday, February 19, 2010

Barney's Cafe, Newcastle


Ini lah tempat aku melepak during my Newcastle days....tempat aku pi lunch ...as well as lepak tunggu my fren abis kerja ...and it is just a few doors away from my flat and just behind my office masa tu ...very convenient ....



Kitorang akan lepak sini tunggu my fren, Bruce - yang kerja kat sini as part time waiter cum cook - abis shift ... as usual lah, that summer, hampir tiap2 petang kitorang ada aktiviti ....but always full korum ...kalau sorang takde rasa tak lengkap ...by the way, this cafe/bistro is a small one, and tuan punya kedai pon dah kenal aku ... my fav kat sini is the tuna and cheese panini ...that hot, melted cheese ..emmm yummy ...



That summer of 2004, I baru kenal ngan these people ...when I moved to that new flat baru le aku kenal diorang semua ...and they are the among nicest people I know ...we sure had fun together ...I sure miss that moments ...they were there to cheer me up, to feed me (coz they can cook!) and they are fun to be with ...i miss them - Naz, Chen, Bruce and Yammy ....

4 comments:

Liz Duan said...

easy life..kann......

Ejin said...

life masa tu full of fun ...hehehe now, byk benda kena fikir ...

fendifid said...

where are they now? dah jejak kasih ke belum?

Ejin said...

Bruce and Yammie in HK ...Chen kat US and Naz kat UNIMAS. So yang belum jumpa lagi is Yammie & Chen lah ...belum ada rezeki nak ke HK