Thursday, February 11, 2010

Yogyakarta in Nov

sungguh happy ...dapat bagi hadiah kat my parents ...kan awal tahun (mcm le lama sgt dah) nie, my sister and myself booked tickets to Yogyajakarta ..plan mmg nak bawak my parents but we were unsure kalau2 Jane tak jadi balik ...so, book berdua ajer lah ...then baru  both jane and my brother dah confirmkan yang Jane balik May nie, so that leaves my parents free of babysitting duties ...masa tu tiket plak dah naik ....but tangan ku gatal semalam...gatal nak check MAS punya website ...tengok2 ada offer ...same price as i got earlier ...so, lepas dapat permission from the big boss (bapak aku le), aku terus beli tiket ....so, ujung tahun nie (lambat nyer lagi!!!!) kami berempat akan ke Yogyakarta....heheheheheheh ...suka! suka sangat ...

 (sekadar gambar hiasan)

This was my Valentine gifts to my parents ...kan aku nie ada history, yang mana every Valentine since 2006 aku buat purchase utk pamper myself ...last year aku beli laptop hehehe ..so, this year lain dari yang lain, i got something for someone who are always there for me ...


and biler aku bgtau Jane about that, dia plak bagi news dia sendiri ...rupanya dia kirim some money utk my parents (kirim through kawan dia yang balik CNY)...dia nak suruh my parents ikut trip to Yogyajarta tu ...and that is what the money yang dia kirimkan tu meant for ...tu yang dia sket kecewa dengar aku dah beli tikets ...hehehe rupanya kami berfikiran sama plak ...terharu mak aku ...hehehe ...


so, readers semua ...kalau ada apa2 tips about cuti2 kat Yogyakarta, bagitau yea ...amat2 dihargai ...

3 comments:

fendifid said...

yogyakarta tu belum dengar lagi mana mana member aku yang pergi. you are the first one. So no tips to share.

ANW..BRAVO sebab dapat share hadiah valentines dengan your family. 2 thumbs up.

Liz Duan said...

Ni tempat Brobodur ke? Enjoy !!!!

Ejin said...

Yes, tempat Borbudur tu ...i was hoping le ada org pernah pi ..sebab selalu nya Fend akan pi dulu, and the rest of us ikut kan ...heheheh