Thursday, February 11, 2010

Sesat di dalam lautan.

Tadi lepas hantar Ej ke Sekolah Agama, Aku dengan Fid terus ke town. Pi Sogo. Ada Sale.
Tetiba sampai sogo tak juma Pintu Masuk...Apakah? Sogo pun takut nak bagi Fid masuk...lariiii. he he he.

Pusing sana pusing sini...sampai tak cukup tangan aku nak pegang barang...pastu terkejar kejar sebab nak make sure balik before 5.15pm untuk fetch EJ. Shopping ni kena 10jam baru puas kot. Tapi Fid tak nak balik...sebab tak puas ke? Bukan...sebab barang dia cari sume takde...kah kah kah. Abih tu yang tak cukup tangan nak pegang tu...barang sape? Nabil kata...lu pikir la sendiri...kah kah kah.

Sampai sekolah Ej ngam ngam 5.15pm. Terus pi makan.

Selain daripada kedai nasi lemak sotong...member aku ada wasiatkan satu lagi kedai makan. Yusof Tom Yam. Dulu kedai ni sebelah Imkeda. Tapi dah roboh. Nak dekat 2 tahun aku tak tahu mana diorang pindah. Lately baru jumpa balik...rupanya belakang rumah je.

Kat restoran ni yang famous ialah nasi campur...maknanya paprik ayam...campur daging masak merah. Pastu makan dengan sambal belacan...meletops.
Kena makan panas panas...baru terangkat.

Kat sogo sempat beli frame ni. Untuk letak gambar terbaru our family masa cuti cuti kat Genting Highland.


Sampai dah tak cukup ruang nak letak frame

3 comments:

Ejin said...

Nyampah aku kat korang ...asyik2 shopping ...asyik2 shopping ...pastu asyik2 meeting kat Sogo ....

Liz Duan said...

kah..kah..kah..meeting kat sogo tu yg hebat sgt tu...meeting secuit je pas tu panjang kaki...

talking about frames..aku pun ada frames...beli tak isi pun gambar ...gitu...rajin benar aku nih!

fendifid said...

oii...metting tu betul punya meeting la. dah ofis client sebelah sogo...nak buat camnekan.