Monday, February 22, 2010

Water Slide

Aku memang enjoy slide slide ni. Pantang jumpa. Tapi kalau yang kecik kecik macam ni...takat tengok je la. EJ pun enjoy jugak naik slide slide ni. Alif baru je kerkecimpung dalam bidang ni. Dulu dia pun jadi permerhati je.
Gambar di cilok dari FB Mama Reen. Kan main lagi senyum si Alif.
Gaya over acting.

Tapi biler aku cilok gambar dari FB ni...sume gambar jadi kiut miut je. Apsal ekk? Aku rasa kena ambik gambar guna DSLR baru cun kot. Tetiba je aku nak cakap pasal DSLR...apakah?
Motip? harap harap orang tu cepat cepat baca posting ni...dan faham maksud tersirat...kah kah kah.

7 comments:

Ejin said...

hehehe semua pantang nampak air ..pastu ada combo slide plak tu lagilah excited diorang semua tu kan.

fendifid said...

tu yang aku nak pi sunway ni...sebab kat hotel untuk kids aje.

Liz Duan said...

kutuk aku lah tu...

Ejin said...

ehhh i am lost...apa yang Fend kutuk???

fendifid said...

kak long puyeng hari ni terbawa bawa ke sini. apakah???

Ejin said...

hati dan perasaan punya isu maaa ...ampun kak long ....

EJ said...

dad ni mana ada misha buat "GAYA OVER ACTING". misha cume buat2 mcam naik kereta...