Wednesday, February 17, 2010

Cantik..tapi tak sama

Tadi lunch pi Alamanda lagi. Aku order dessert tapi bukan cendol la. Kena puasa cendol for 1 month sebab dah banyak sangat makan cendol since last week. Aku ordered Soursop snowice. Banyak betul soursop dia letak...manis kan main. Tapi biler dah campur dengan ice cream tu...memang sedap bangat. Ada banyak lagi ice dessert nak kena try kat alamanda ni.

Ej kalau nampak ni mesti suka. Dia peminat soursop. Nanti biler free aku angkut fid dan ej datang sini...makan ice dessert.
Cantik tak pemandangan KL dari tasik Ampang jaya? Dulu aku ambik photo KL from Tasik Titiwangsa. Kira ni dari angle lain. Nanti kalau aku snap photo guna DSLR mesti lagi cun. Tengah tunggu orang tu hadiahkan aku DSLR. Apakah?

1 comment:

Ejin said...

Waaaaaahhhh Fid nak hadiahkan ngko camera baru for your bday ke????