Thursday, February 25, 2010

Murtabak

Korang suka tak makan murtabak? Kalau pi pasar malam asal jumpa je murtabak mesti beli? Aku takat so so je...macam sate la...kalau ada layan...takde la bersungguh nak pi cari.
Anak saudara aku yang belajar kat Gombak kata dia selalu ke Setiawangsa semata mata untuk beli murtabak. Terbaik katanya. Masa lalu kat area Giant Setiawangsa tu...aku nampak orang jual Murtabak tu. Terus beli satu untuk minum petang. Penjual tu busy dok bungkus berplastik plastik...entah sape la nak buat kenduri dok beli banyak banyak tu.

Lepas dah habis makan...sedap ke? Aku rasa aku akan beli lagi murtabak ni. Apakah? Lu pikir la sendiri...he he he
Ni pulak gambar EJ masa dok layan ikan keli. Kakak kat gerai tu pun perasan...Ej memang suka makan ikan keli....sebab kalau datang dengan Fid pun dia ambik ikan keli. Pastu masa makan yang ni pulak...sampai 2 ekor. Senyum je kakak tu tengok.

4 comments:

Ritchie said...

fendi, nxt time liz or duan turun KL via Pekan...hehehe......
tapau Murtabak Raja dari Pekan....bak kata ko "Meletops"

Liz Duan said...

meletop atau SATANEM...jgn salah word Wan!

fendifid said...

harus di cuba tu kak long.

Liz Duan said...

Almost everytime balik dr Pekan abg duan tlg belikan..anak2 aku kan PURE org Pekan mmg suka murtabak ni..