Tuesday, February 9, 2010

aku lah kuli, aku lah bos ...

aku memang sibuk tahap cipan lately ...this week ajer ada dua tiga report yang perlu disiapkan dengan segera ...last week plak dok sibuk ngan retreat lah, meeting lah, dan tugas hakiki aku iaitu ngajor ...but last friday, hari bertuah sebab tak ngajor ...sebaliknya hari utk mid term exam ...hohohoho ...kami seronok, tapi pelajar plak yang stress ...


tapi sebab nak cepat, segala benda aku ngan haslina buat sendiri ...termasuk le fotokopi kertas soalan. staple kan paper, and jaga exam hall ....kira kami lah bos, kami lah juga kuli batak ...tak caya, tengok le gambar aku jadi photocopying assistant nie ...ishhh tak sia-sia JPA antar aku belajar jauh2...tahu jugak aku buat kerja2 photostate nie tanpa menyebabkan mesin photostate jam atau rosak hehehe ...and sebab aku blogger tegar (and si haslina plak nak try camera baru dia), kena le posing ayu kat sini utk tatapan semua ...hehehe (statement maha diva) ....and readers semua, gambar nie courtesy of my fren, Haslina yea ....kang dia kata aku paste dia punya copyrigthed gambar plak (as if I would do that!) kah kah kah ...

8 comments:

bemenwong said...

Hari tu i juga yg photocopy dan staple sendiri semua kertas soalan for TMX (202 sets)...

Liz Duan said...

cool lah korang with photocopying task he..he..he..aku trauma buat filing...i am such a flop in filing...hari ni file esok jgn tanya kat mana...

Ejin said...

Bemen:you next time suruh Yakup la buat sebab tmx ramai student ...i and haslina last minute sebab tu buat sendiri lagi cepat ...lagipun titas just 101 students ajer.

Liz: photocopying aku ok lagi, filing tu mmg malas nak buat ...takes so much of my time!

bemenwong said...

Next time lah. Hari tu sebab i free, just buat jeh lah

Ejin said...

ekkk you ada dua account ke? satu bemen and satu bemenwong? Giler kuasa ke hapa? hehehehe

Yes, kalau you free mmg senang buat semua tu sendiri sebab cepat ...kalau last minute baru kelam kabut ...ehh, ne lah gambar before you pick us up for lunch masa ujan lebat tu ....

Liz Duan said...

mmg giler kuase ni

fendifid said...

Duan jugak yang best...main arah itu ini kat staff staff dia...kah kah kah.

Ejin said...

fend: sebab tu title dia ..aku lah bos, aku lah kuli ..sebab kes duan is aku lah bos ...bukan kuli ...ada faham???