Saturday, February 6, 2010

lunch time special @ All Joys

Takleh nak avoid dah ...sebab bila belek2 folder gambar, yang banyak is gambar2 food ....so, buat lah another posting bertema kan food ..hehehe ntah2 reader kiter semua got the impression that org 30-somethings nie kuat makan...and aktivity utama adalah makan ..hehehe ..nak buat camne, sebab semua evidence menuju ke arah itu ...

Nie gambar a week ago ...masa balik ambik my CF (cert of freedom!) aku, bemen and haslina pi makan2 ...sekarang nie diorang nie mmg lah geng makan aku ..every day makan sesama ...anyway, ari tu kan aku tunjuk gambar mee jawa yang penuh kontroversi tu ..well, it was on the same day lah ...ari tu malas nak tunjuk gambar makanan yang berlambak penuh meja, so buat separate entry ..hehehe tahu malu! Before we had that mee and wantan tu ..we had these:


fried spring rolls (the one at the back) and chicken meat rolls ...the spring rolls amat lah sedap! Crunchy on the outside but banyk inti and yummy on the inside .aku siap tapau bawak balik for my parents lagi ari tu! Meat roll dia tak brapa best ari tu ...biasanya it is my fav, but on that day, rasa nya a bit off ..tak tau le kenapa ...



and we also had a plate of these dessert (yang warna hijau tu)...kuih apa tah nama nya ...sedap!



these one ada jugak, but masa tu perut dah quite full dah ..plus Haslina dah put a stop, tak kasi aku order apa2 lagi ..sebab dah penuh meja kata nya ...punya le ketamakan yang melampau ....i think penyakit makan nie dah berjangkit kat aku la....

3 comments:

fendifid said...

ayoyo...meriahnya food. tak terkata banyaknya. asal jangan berlku pembaziran sudah la.

Liz Duan said...

adoi kuih kuih manis ni agak slow sikit lah akak!

Ejin said...

hehehe nama pun in celebratory kan ...tapi yes, too much food ..masa order tu lapar, tu yang jadi mcm tu ...