Saturday, February 27, 2010

Sabar je la...

Tengah hari tadi sebelum ke Da vinci aku bawa Ej pi lunch dulu. Sementara nak tunggu Fid habis kerja kami ke restoran Asam Pedas sebab paling dekat.


Ada ke dia order roti bakar untuk lunch?? Dah kenyang katanya. Malas nak bising bising aku ikut je la.

Pastu dia rasa cam tak sedap, dia mintak swap dengan mi kari aku. Sabar je la...Tak pasal pasal aku kena makan roti bakar for lunch.


Tapi time cuaca panas ni...memang sedap minum ice lemon tea. Lega tekak. Petangnya pulak sementara tunggu Ej habis class da vinci perut aku berkeroncong. Pi lepak minum petang.

Aku order ayam ni. Memang favourite aku kalau pi mamak layan ayam ni yang masak apa entah aku tak tahu. Tapi satanem. Aku makan dengan Apom. Sedap sangat apom tu sampai lupa nak snap gambar...tahu tahu je dah licin...ha ha ha.

Ni la yang Ej lukis masa class da vinci hari ni. Tajuknya...wrapping paper. Cun kalau tgk lukisan ni...biler ambik gambar...cam kureng lak tang warnanya....ambik gambar pun guna camera phonekan. Apo nak di kato. Lepas tu...terus pi HUKM.

3 comments:

Liz Duan said...

ayam apa tuh....aku kalau mamak ni ayam goreng and tandoori ajer

Ejin said...

first thing first. Misha dear, the wrapping paper tu very nice ...cantik!!!

And secondly: Fend, ngko dah agak kan masa misha order roti tu yang you'll end up makan roti tu and dia cukai food ngko? sebab aku tengok and baca the first explanation tu pun dah agak misha sure akan tukar menu ...roti for lunch??? impossible :-)

fendifid said...

ayam masala kot. yang potong kecik kecik...masak bercili and warna merah. selalunya ada cili kering and banyak rempah. satanemmmm

ejin...ej tak suka mi kari and i told you dia makan biscut macam makan nasikan...and dia dok makan apa ntah masa tusyen so katanya kenyang...sekali mi kari tu nampak tempting lak kat dia...ha ha ha.