Tuesday, February 9, 2010

Walaupun sibuk ....

Posting sebelum nie menunjukkan aku busy ...sampai photocopying pon buat sendiri (untuk menagih simpati) ....yang korang tak tau, masa buat semua kerja tu kat general office, ujan kat luar selebat alam ... and our lunch partner - hehehe Bemen le tu - dah siap calling2 tanya kenapa takde kat opis masing2 sebab dah time lunch ...so, instead of buang masa and energy balik opis, and sebab tak nak basah ...we called Bemen minta dia jemput kitorang kat general opis ajer ....and siap kata soh dia bawak duit lebih plak tu ..sebab nya both haslina and myself tak bawak purse ke tempat photocopy tu ...yang ada cuma kunci bilik, and camera haslina kah kah kah ....diva tak diva nyer perangai masing2 ...sib baik bemen sampai and park betol2 depan opis ..and he is kind enough to bring 3 umbrellas ...sah2 tak nak payungkan kitorang!



We all went to SCR branch samarahan ...baru 2-3 hari bukak ..and masa nie ingatkan penuh like the day before ..we were pleasantly surprised sebab byk meja kosong ...gambar kat atas tu muka excited sebab nampak SCR tu kosong!


And since aku tak bawak camera, aku takde gambar le ..semua gambar2 nie courtesy of Haslina ...dia sekarang dok cuba camera baru dia ....haaa nampak tu, dah siap sinsing lengan baju sebab nak makan ..lapar weiiii ....moral of the story: walau sesibuk mana pon, makan tetap penting hehehehe ....tengok tu, makan 3 orang tapi side orders berlambak!

4 comments:

Liz Duan said...

yelah semangat mentyinsing lengan

fendifid said...

1) Aku tahu sebab bemen tak nak share payung dengan korang...sebab payung tak muat tepi dan atas. lariiii.

2) kak long yang beriya nak beli camera...kawan nko dulu yang sambar.

Ejin said...

sampai ati ngko fend ...kutuk aku mcm tu ..copot copot ati aku sekarang nie tau!

pasal camera tu - kak long kan jenis beribu beraban shopping takpe, tapi bila part beli camera bertahun2 bertangguh ....ingat, july nie nak ke HK, kang blur plak gambar kalau pakai blackberry tu ...heheheh

Liz Duan said...

ak beli lah ni ...adoooiiii...apa jenis ..what model pun aku tak browse lagi