Friday, February 12, 2010

Gerai makanan Thai

As expected jalan mesti giler jammed. Tapi sebab nak balik PD...terpaksa la aku redah jugak. Tapi by the time sampai area Pandan Indah...rasa dah tak sanggup nak duduk dalam keta. Aku terus roger roger fid cakap aku nak singgah makan kat Tesco. Bagi jalan clear sikit baru sambung perjalanan balik.

Pastu kat Tesco Ampang ada gerai gerai jual barangan Thai. Ada 1 gerai jual makanan thai. Aku terus order bihun tomyam dengan air longan.
Sedap jugak tom yam ni. Rm5 je semangkuk. Tapi portion kecik. Tak kenyang sangat.
Menarik jugak kan ...for Rm5...it is worth it.

Gini la rupe periuk tomyam tu. Yang sebelahnya kari thai.


Lepas beli barang kat Tesco aku tapai dessert Thai ni...apa lagi...pulut mangga la. Satanemmm.

Tapau jugak mi kari thai...tapi kureng la yang ni. Macam masak lemak cuma diff ada serai blended. Nak balik PD, Fid ada order kat makcik sebelah kueh bakar. Pastu mak cik tu bagi free 1...and since masih panas lagi..terus ambik garfu, piring dan pisau. Layannnn.

Sedapnya...Jap gi nak balik PD. Selamat bercuti semua. Drive elok elok ye memasing. Jangan lupa pi shopping malls...sale sana sini sinun. Layannn.

1 comment:

Ejin said...

i would love to try yang dessert mango tu ..dah lama nak try tapi tak pernah jumpa ...