Friday, May 28, 2010

Usual activity on unusual day

Sepatutnya, masa ni aku dengan fid tengah bertungkus lumus masak rendang ayam campur pucuk pegaga buat style kampung dan lasagne untuk trip Geng Ronggeng ke Awana Kijal dan Cherating. Tapi apa kan daya...kita hanya merancang. Trip tu terpaksa di cancelkan sebab ramai ahli club ronggeng ada plan mengejut yang lain.

Liz pula dok sakit pipi beberapa hari ni...sebab dok maintain senyum girang sampai ke telinga sebab esok dia akan ke Penang untuk reunion Sok Sek dia tu. Kak long looking forward for this trip...hope you will have a good time nanti kat sana.

Ejin pulak dok mengadjust serba serbi dia yang plan bersusun mengalahkan menteri. Sebab tu...posting penang dok takde gambar lagi...Hausss. Minggu depan cuti panjang pulak tu.

Eat macam biasa...dok tawaf Shah Alam dengan project dia yang tak habis lagi...yang la ni dah masuk critical stage...untuk di implement tak lama lagi...so apa plan dia untuk cuti Wesak ni pun tak sempat nak di uar uarkan.

Petang tadi, Fid sms aku ajak pi layan Shrek. To save time, I asked her to buy the tickets dulu before aku balik from work. Bila la TGV kat Wangsa Walk ni nak ada online booking. Leceh nak ulang alik kena pi sana beratur untuk beli tiket.
Ni lepas movie tu habis...aku siap tertidur dalam panggung tu. Kerusi empuk dengan aircond yang nyaman memang layan tidur. Cerita dia pun so so je. Next time aku lepak kat kopitiam pun bagus...tak pun layan strudel biar Fid and Ej je layan movie...kalau crite crite macam ni la. Kalau set set Robinhood tu...baru aku bersemangat nak layan.
Singgah kat NZ makan dulu. Punya la ramai manusia kat sini...tapi food dia tak boleh lawan Restoran Rashid kat Ampang Point tu. Yang ni mi goreng aku yang order...so so je.

Ej yang dah mengantuk. Tapi kena paksa makan.

Dia layan tandoori chicken je dengan fid. Tak sedap...tak garing. Air pun tak power...cair je...tak cukup kaw. Tapi pelik tul orang kan main ramai lagi.

Yang ni takde kena mengena dengan outing pi tgk movie. Drinks yang aku minum masa lunch kat Pizza Hut tengahari tadi. yang merah pink tu jelly...air soda campur asam boi dan limau nipis. Boleh la layan.
Esok sebagai ganti trip ke Awana yang di cancelkan tu...kami akan ke Genting dengan Nuarlin. Puas dok fikir tak tau nak pi mana...kesian kat Besday girl dan boys...layankan aje la trip ke Genting ni...tak sabar nak naik cable car.




1 comment:

Liz Duan said...

Tergambar kesenonengan kau fend dlm posting ni..sabor bro ,dpt jugak jalan ke genting tu..ada hikmah nya tak dpt gi awana sebab nak kena masa aku adalah boleh aku jual mee rebus , tak gitu:)

On a separate note, suka nya aku twngok budak pompuan pakai skirt kembang gitu..mmg stylo, I like!