Thursday, May 13, 2010

Macam melancong plak

last Tuesday aku pi lunch ngan Haslina, Ms. Kiky and Ms. Tijot ...dah lama tak makan sama2 ngan diorang nie ...sebenarnya it was unplanned...tetiba je nak lunch sesama, and kebetulan plak semua free ...masa lunch tu kitorang order makanan mcm nak pilih destinasi percutian plak ...

Tijot order bihun Vietnam ...smells nice coz ada bunga kantan! ..teringat Eat punya trip to Vietnam last year



aku order crispy mee Bandung (dalam gambar dah tak crispy sebab lupa ambik gambar masa food mula2 sampai!) ..terus teringat shopping kat Bandung last year ...


Kiky order mee Hong Kong ...ish ish ish ingat plak Fendi's marvellous photos masa cuti kat HK last year ..



and Haslina's nasi goreng cina ...sapa tah yang dok tanya promotional tour to Beijing semalam???


and last but not least, ada French fries ,,,hahahaha ...apa lagi teringat jalan2 kat Calais ngan Fendu sambil cari croissants yang freshly baked!



yang takde kena mengena ngan nama tempat melancong was the drinks ...aritu panas ...memasing order 2 glasses of drinks ...and the fav hari tu was iced asamboi lemon ...yummy!!!


Motif aku buat posting nie: aku dah lama tak pi cuti weiiiii ....tak sabar nak ke Bangkok!!!!!!! nak cuti tapi kerja masih bertimbun2 plak ...adoiiiiii

5 comments:

fendifid said...

talking about the drink...teringat lizdu belanja seafood..we all ordered drinks tu.

Liz Duan said...

macam macam makanan kat malaysia...how about nasi goreng amerika tak ke pening american dengar--aku suggest kat member american yg dtg makan...

Ejin said...

tu nasi goreng USA kan?? nasi goreng amerika aku lom dengar lagi ....

Liz Duan said...

sama lah tu usa -- amerika...

Ejin said...

hehehehe ...mana le tau, kot2 betul ada nasi goreng Amerika ...