Friday, May 14, 2010

Ulang Mengulang

Petang tadi hujan selebat lebatnya kat Bangi. Masa nak balik tu dah agak mesti jalan jammed. Pastu dah nak sampai umah, Fid and EJ roger aku tanya nak makan apa...aku cakap pizza ada satu lagi. Then sume agreed buat siaran ulangan cam semalam. Masak pizza je. Masa tu Fid and Ej kat damansara.



Masa dalam kereta borak borak dengan member...terbuka cerita pasal Soto Berlada. Member aku ni memang fav dia la makan soto. Pastu biler cerita cerita...memasing terus kelaparan. Member aku ajak singgah makan Soto tu. Aku set aje.Terus la singgah kat Soto berlada. Parking tetap masalah utama kat situ.

Orang tak seramai yang aku pergi hari tu...kedai pun baru je start operating.

Ambik nasi lemak ni konon nak share...tapi waiter tu hantar 2. Belasah je la. Ada paru goreng dan telur puyuh rebus. Satanem. Ni kira starter ke? Member aku tanya.


Habis je nasi lemak, soto pulak sampai. Layan soto lak. Ni baru main course. Ha ha ha. Aku buat buat lupa pasal pizza kat umah.

Sampai je kat umah, Fid and EJ were in the kitchen masak pizza. Cheese harus la banyak. Tapi Ej tak suka cheese banyak katanya.


Biler dah masak...aku ambik sikit je buat rasa...Fid and Ej makan lebih sikit. Pastu ada separuh tak habis...keep for tomorrow punya breakfast la gamaknya.

Ej tanya aku..

Ej : berapa hari kita nak makan pizza ni?

Aku : kenapa? tak suka ke pizza?

Ej : Suka...saje je tanya (Sikit punya baik coverline...padahal aku dapat agak dia dah muak)

Aku : semalam dengan hari ni je. (aku pun muak...sebenornya..GGG)

Among three of us, yang paling layan pizza...fid sebenarnya. Kalau pi pizza hut...Ej normally ordered speggeti. Aku lak suka chicken wings.

Kat Pizza Hut ada dessert ni yang boleh layan sesangat. Sedap...lembut...choc terbaik...tapi kalau ice cream vanilla lagi best. Cuba la order biler korang ke Pizza hut. Satanemmm.






3 comments:

Liz Duan said...

aku dah pernah try dessert pizza hut mmg cool jugak...
pizza nampak menarik...perut aku dgn duan sekarang dah tak boleh gi dgn pizza hut ...rasa cam tak puas and senak semacam after makan

Ejin said...

aku tak pernah try dessert kat Pizza Hut ..sebab by the time abis main course tu dah kenyang ...

Teringat zaman A Levels dulu, pantang bosan ajer aku ngan Liz akan ke Pizza Hut di Subang Parade ...macam org kaya plak tu, pi balik naik teksi hehehehe

fendifid said...

Liz...itu tanda tanda penuaan..biasa la tu. Sabor je la...ha ha ha GGG