Friday, May 14, 2010

Tetiba teringat UK

RETARD
Dulu dulu kalau suka sangat kite panggil RETARD kan...suka bagai nak gila lah namanya....Dalam banyak banyak gambar kalau Ita ada memang banyak aksi Retard sebab Ita cakap satu patah ketawa 44 patah...itu belum kire dia cakap laju nak kejar apa tak tahu....

This was our last day in Liverpool --aku rasa lah... sebab lepas gambar ni banyak no gambar baju yg sama macam macam aksi gila...kat tangga kat muka pintu , nak belah lah tu.....

To Ita---kau kena selalu selalu ketawa macam ni jangan stress sangat--awet mudo kak senah--kang aku muda jer selalu biar pun 30sth , kau yg nampak tua, kesian pulokss...he..he..he..boss aku cakap enjoy life--when you are working focus concentrate --never dragged yourself insyallah rezeki kite diberkati Allah---bila keluar dari pagar office, switch off and enjoy your family and life....gitu cool, kan?


BAJU CILOK
Fend, memang sah aku cilok baju kau ni..Hard Rock Paris..or maybe kau bagi aku maklum lah aku jalan merata sangat Europe tu sampai tak sempat nak gi HRC....and as i told you recently , aku jumpe baju ni bibik pakai kat Pekan....aku tertinggal lah tu kat pekan sampai lupa sebab baju aku sikit sangat...baju kerja aje after 60 to 70 days baru aku ulang baju yg day 1 , ini pun baju kurung satu seminggu kalau campur lagi baju kurung yg ada mahu 80 hari kot baru ulang semula---aku dah siap buat analysis to sense with my heart sudah sudahlah beli baju---tapi misi beli baju aku masih tak siap lagi....

By the way, gambar tu aku tengah feeling somewhere in New Castle..dengar Ejin, Fend and Duan of course!
Dah aku nak chow...malam ni meh tengok Malaysia vs China---sapa yg ada high blood pressure tolong tengok berteman kang pengsan sorang2 sapa nak tanggung????? I have reminded my uncle:)

8 comments:

Ejin said...

kah kah kah ...mmg retard kalau eat ada! muka korang kan main hepi kat situ ...heheheh...

and yes, that was somewhere in Newcastle ...summer of 1996..year kiter grad!

fendifid said...

Memang masa tu kiter nak bertolak pulang...ke kiter meneruskan perjalanan ke NewCastle. Aku pun tak ingat dah..yang aku ingat...pi kedai pinggan mangkuk bone china nko dengan duan sibuk pilih cawan.

Baju tu aku bagi kat nko...sebabnya member aku terbeli size kecik and nko dok sibuk kecek kat aku cakap aku dah banyak baju HRC. So aku ni adik yang baik..bagi la kak long dia baju tu. Pastu kak long pun baik hati bagi kat bibik. Jauh perjalanan baju tu. Kah kah kah.

Liz Duan said...

Aku tak bagi bibik tapi dia jumpe and amik. Sekali aku tgk bibik pakai ,aku terus menjerit ehh ni baju aku..dia kata saya jumpa di store buk! Elok putih lagi...since dia dah pakai...aku redha je lah sedekah ehh fend:)

Eat said...

Oh!! Lmanye tak tgk bilik aku kat liverpool tu.. I luurve that room and rumah tu.. 74, guernsey road.. cayalah.. address pun ingat lagi.

Aku jadi retard pun sbb korang jugaklah..

fendifid said...

Eh Eat...bilik tu kenangan untuk nko je ekkk...ada banyak kenangan untuk orang lain jugak...malas nak elaborate lelebih.

fendifid said...

Kak Long...aku redha je...kalau orang yang giler baju hrc nampak bibik pakai baju tu...sure dia kata bibik tu meletops pakai baju "mahal". Jauh tu...baju tu merantau. beribu ribu km...ha ha ha.

fendifid said...

oh ya...tetiba nko buat posting dedicate khas untuk Eat ni...besday dia ke bulan ni?

Liz Duan said...

tetiba jumpe gambar dgn eat tu...dia kan sekarang tak habis ceriter berkejar hospital lama and hospital baru mesti muka stress ajer..balik tidur melopong so nak bagi dia mengimbau muka2 ceria retard dia:)