Thursday, May 6, 2010

nyaris kena saman ...

hari nie aku tak masuk opis ...had a meeting kat Petra Jaya and abis meeting tu aku balik rumah ...marking byk lagi ooo yang tak dibuat ...tapi sebelum tu tekak aku nie rasa cam nak sgt makan burger ...hehehe ...so, malas nak pi the outlets kat town area ..aku pi the one kat airport ...dekat pun dekat ngan rumah aku ...sampai sana aku tengok keta tak byk pun kat that second lane ....aku tahu first lane yang betul2 depan building tu risky utk park keta ...so aku park kat second layer ajer lah ...lagipun itu tempat aku biasa park if aku ke airport building for less than 20 mins ...


(sekadar gambar hiasan)

masuk2 McD ...order porridge and nuggets utk Al ...aku tapau, dengan harapan dia nak makan ...sebab budak nie dah 4 bulan tak makan nasi ...melampau sungguh! anyway, back to the story ....kalau nak burger, aku kena tunggu ...aku tengok apple pie pun takde...kena tunggu jugak ..akak malas nak tunggu ...so ambik porridge and bubur and buat alternative plan ...tapau lauk kat tempat lain plak ....




sampai ajer kat kereta, aku nampak polis trafik naik motosikal dia sampai and park across from me ...and dia mula le kuarkan kertas saman etc dia ...hehehe masa tu kecut perut aku...cecepat start kereta ....and cabutttt ...tapi before tu sempat tangkap gambar ...blogger tegar maaaaa ....aiyooo ...nasib sempat, kalau tak, tak pasal2 harga porridge and nugget tu melambung tinggi tadi hehehehe ....

3 comments:

fendifid said...

takde proper parking ke? kadang kadang tak cukup parking memang kena gamble la kan.

Ejin said...

ada proper parking ...semalam aku malas ...nak cepat balik rumah punya pasal!!! padan muka aku jugak le ...

Liz Duan said...

kalau bab saman parking ni, bapak aku juara gamak nya...melambak2 saman parking dia..yg tahu sgt sebab kete dia nama aku (beli kat Uk dulu) so saman sampai kat aku--aku ekna fax kan ke kl...