Friday, May 7, 2010

Buat kecoh di KFC

nie gambar2 dua minggu lepas ....kan sibuk selama nie ..so dah jadi pekasam jap dalam PC aku ...baru la nie ada masa utk kuarkan pekasam nie ...

ingat tak yang aku kena pi kursus ari tu? well, setiap group kena buat group assignment ...so group aku buat discussion kat KFC ...bukan apa supaya senang semua org jumpa masa lunch ..sambil makan, sambil discuss ...lagipun semua dari fakulti dan pusat yang berbeza ....so that lunchtime, kecoh satu KFC ....waiter2 pun jeling2 ajer kat kami ...nak buat camne...discussion kan?? tapi discuss sket ajer, yang banyak and bising adalah masa proses tangkap gambar ...kah kah kah ....



nie lah ahli2 group aku ...semua satu kepala ...which is really great - considering kena byk bekerjasama buat kerja ....


 masa nie the guys dah balik ...kami plak continue bergossip kah kah kah ....and, posing (of course!)


tapi sebelum balik, semua org kena sign our assignment ....kalau tak sign kang, nama tak masuk list ..kang free free ajer torture kursus one week tapi nama takde dalam assignment list ...tak ke haru tu! Tapi bila Ziq nie sign, mcm YB nak sign dokumen beli tanah pun yea jugak aku tengok ...heheheh


Best jugak jumpa2 mcm nie ...kalau tak, sah sah tak kenal sebab masing2 lain bidang and lain fakulti ...it was nice knowing you guys ....

4 comments:

fendifid said...

Punya la ramai buat assignments...patut la kecoh

Ejin said...

dah diorang allocate kan 10 org satu group ...and setiap group buat 2 group assignments ....and dalam satu assignments and 2-3 bahagian ...kecoh lah kan ...

fendifid said...

Meriah link baru kiter...good job.

Ejin said...

hehehe...aku yang menurut perintah! I love blog aunty vogue tu ...