Saturday, May 1, 2010

Rumahku padang bola ....

Last week ..kecoh satu rumah ...adik pompuan aku ada kat sini ..dia ni peminat bola ..sso my dad ada geng tengok bola, and the kids terpaksa mengalah ...so, macam2 my dad and my sister buat utk make sure they can watch their footy match malam tu ...one of them is ajar Alistair main bola ...hahahaha sungguh lawak ..sebab yang digunakan adalah beach ball ...tapi nak kena sepak sana sepak sini ...al terus minat nak main bola ...dapat inspirasi from the tv ...lawak sungguh ....

Result nyer: rumah aku dijadikan padang bola sementara ....kalau siang, sah sah aku dah soh diorang main kat luar! masa tu dah kol 10 malam ..so redha ajer lah dengan bola yang melantun ke sana sini ....




tapi by the end of it, Al was tired and fell asleep almost immediately! Adik pun tired sebab dok sibuk ikut bontot abang dia kejar bola ....

4 comments:

Liz Duan said...

boys and balls---kalau fendi dia cakap lain boys and .....:)

fendifid said...

Kalau aku...boys and girls
Nanti besar sikit guna bola keras...siap la ada yang pecah sana sini. Aku dgn adik aku dulu main bola pastu pecah almari kaca.

Ejin said...

yang nie nasib baik pakai beach ball yang lembut and melantun ..siap main depan tv plak malam tu! Suara aku yang kedengaran menjerit masa tu ....then bila dah pakai bola yang keras ...adik aku bawak diorang main kat luar ajer ....

fendifid said...

kena latih out door aktiviti ni...takut nanti dah pandai guna laptop dok mengeram je dalam umah.