Friday, August 13, 2010

Berpusing pusing

Pagi tadi aku degil tak nak mendengar cakap member...dia dah cakap dia selalu dulu lalu jalan Semarak jammed giler. Aku konon ingat awal pagi ok kot...memang jalan tu paling dekat tapi biler dah jammed tak bergerak langsung terus rasa cam jauh sangat. Nyesal tak sudah masa tu biler tengok kereta berderet deret tak bergerak. Baru je berangan nak sampai office awal konon boleh la balik awal.

Lepas tu member aku suggest ikut jalan alternative...jauh la tapi sebab highway bersambung highway...free flow je la jalannya. Aku pun ok je la...let's give it a try. Pastu masa kat Duke highway nampak cam jalan duta nak ke muzium cam tak jammed...terus tukar plan segera ikut jalan tu pulak. Kereta banyak tapi moving. Dapat la keluar ke jalan sungai besi highway terus masuk higway ke cyberjaya...settle. Sempat sampai office before 9. Fuh lega.

Yang bestnya sementara melancong around KL pagi tadi...lalu kat Istana Negara yang baru ni...masih dalam pembinaan. Ingat tak dulu aku pi bergambar kat Istana Negara yang ada askar berkuda tu..untuk kenangan. Sebab kita tak tahu kan lepas Istana baru ni siap...apa nak di buat kat Istana yang ada sekarang tukan. Better la ambik gambar siap siap untuk kenangan.
Nampak ke Istana tu? Besar dan cantik.
Kalau tak nampak...pakai kanta la...sebab Nex 5 aku still kat kedai lagi...belum di ambik.
Layannn.

3 comments:

Ejin said...

aku julingkan mata aku and aku sepetkan mata aku ...still seciput jugak bentuk istana tu ...so, have to wait till korang officially melawat bangunan yang di renovated tu nanti lah ....

Liz Duan said...

tak kuasa akak!

fendifid said...

dah snap photo pun dari jalan raya...camne nak besar. tunggu la lepas officially launched...itu pun kalau di benarkan pelawat pi melawat kat luar gate tu.