Tuesday, August 10, 2010

makan makan sebelum puasa ...

today we all went out awal ..sebab masing2 tak tau nak buat apa ..and our rooms plak takde letrik ...so, aku ajak Bemen and Haslina kuar ...pas kepoh2 kat general opis, we all went out ..Awang Idris join us jugak ...

Kitorang pi kedai makan kat luar kampus ...I ordered mee hoon goreng Malay style ...Awang pun did the same ..and it was a disappointment! tengok le sendiri how ceroi and plain it look!


Haslina plak ambik laksa ...and it definitely look yummy yumm yumm ...


while Bemen had his favourite mee kari ...kuah pekat and pedas kata nyer


takk puas ati ngan that serving of mee hoon tadi, Awang and I decided to have roti plak hahaha ...melantak!



and Haslina ordered this roti canai kaya ...


first time aku makan ---it is nice! Bak kata judges dalam programme masak2 ...crispy on the outside, with a sudden burst of sweetness afterwards ...a really nice combination ....

yes - I know - melantak tak hengat dunia kami tadi ...mentang2 esok nak puasa ...

8 comments:

fendifid said...

Kesian nko.bihun tu memang plain giler.

Ejin said...

kan ...kecewa sungguh ....aku masak bihum 100 times better than that!

fendifid said...

Roti canai kaya tu first time aku dengar. Tapi makan dengan kari gak ke?

Ejin said...

dia boh curry as usual ...but we all tak cicah kari pun ...makan cam tu ajer

Liz Duan said...

korang ni mmg dah giler dgn food lah....hate u guys!

fendifid said...

Kesian dengan Kak Long sorang sorang kat Singapore makan apa la gamaknya kan. kah kah kah.

Ejin said...

hehehe liz nie..macam tak kenal aku ngan Fendu ...food is our middle name hehehe aku try not to tengok blog masa puasa for obvious reason! hehehehe

fendifid said...

Kan kiter kena melawan nafsu makan.