Sunday, August 8, 2010

Hasil Da vinci And the best Speggetti

Hari ni nak tepek 2 hasil from Da vinci class Ej.

Topeng ni from last week. Ej actually nak buat yang macam crown tu boleh move macam pendulum tapi tak boleh sebab kertas tu keras.


Yang ni pulak from this week punya. Tracing concept. Tapi tak nampak sangat sebab camera kan canggih.


Hari ni Fid busy pi jalan Tar untuk beli barang barang sekolah. So lepas hantar EJ ke Da vinci aku pi lepak kat MC D sambil baca newspaper. Lepas tu pi shopping barang barang kat Giant untuk masak speggetti.


Lepas Ej habis class je terus balik, aku pun mulakan operasi. Biler bau je speggetti sauce tu...Ej dah tak sabar nak makan.

The best speggetti katanya...apakah??? Bertambah tambah.

Dalam kol 4 ptg Fid call mintak tolong ambik dia kat jln Tar. Jalan jammed giler. Sampai je umah, Fid punya turn pulak makan speggetti.


Aku je yang tak leh nak makan sangat sebab mulut pecah pecah. Tension. Dah la ada the best speggetti sauce in the world...kah kah kah...sendiri puji. Orang lain nak masuk bulan puasa semua gigih masak rendang. Aku masak speg je. Ok la kan. Tu je nak cerita.

3 comments:

Liz Duan said...

sodap nampak nya tu...

Ejin said...

aku lama tak makan speg bol ...in fact lama tak masak!

hazel said...

agak2 ade ke balance spegeti ni...hehehhe teringin la pulak tetiba...lama x pekena speg dr air tgn daddy..terbaik dr ladang...