Tuesday, August 3, 2010

Chinese Muslim Food...lagiii

Ok...gambar makanan lagi. Ni version aku pergi dengan member on Friday Nite. Hj SHarin low jugak...kat bukit antarabangsa. Kitorang macam jjcm pi try out...lepas best baru on Saturday (member) & Sunday( aku) masing masing bawak family datang sini makan.

Masa aku datang dengan member, kami suruh waiter kat situ recommend apa yang sedap. Dia recommend sayur ni.
Kailan Ying Ying...yang halus halus tu ikan masin. Sedap gak...worth to try. Very crispy.
Yang ni recommended by member aku punya fren. Tauhu telur asin. Kalau pi berdua dengan Fid aku tak leh order ni takut tak habis. Sebab walaupun sedap tapi cepat muak.

Yang ni ayam 2 rasa. Yang black tu masak marmite and satu lagi tu thai sauce. Aku prefer yang thai sauce tu.

Yang ni fav orang ramai la kan...kat mana mana pun...prawn butter.
Sesapa yang suka chinese food...don't think twice...mai je ke restaurant ni...mesti puas hati.

3 comments:

Ejin said...

sedap-sedap nampak ....aku lapar terus tengok nie ...aku tak sempat lunch tadi :-(

fendifid said...

Memang sedap...sebab tu on Sunday aku bawa Fid and Ej ke restoran ni. Ada banyak lagi menu yang belum di cuba.

Liz Duan said...

nampak yummy