Sunday, August 1, 2010

scary night!

nie kisah menakutkan ...aku biasa dengar kes org lain kena but tak pernah kena myself (touch wood!) ..till last night ...aku tido kol 3.30 pagi sebab sibuk buat notes etc utk kelas on monday ...memandangkan malam nie aku ngan my parents and adik will be going to my atuk sedara for dinner, so semalam aku bertungkus lumus buat kerja ....

kol 3.30 tu aku naik ke atas ..pas cuci muka aku pun on kan my night light, off kan lampu siling ...masa tu aku dengar cam bunyi keta kat luar ....in normal circumstances aku tak akan jenguk ke luar, semalam cam berani plak ...i saw one car park kat depan one of the houses depan rumah aku ....not sure apa kaitan ngan apa yang berlaku seterusnya ...

sebelum sempat tido nyenyak aku seakan dapat rasakan cam ada "benda" dekat2 aku ...tilam aku kan spring ...rasa cam ada benda going next to me ...the next thing i know aku rasa ditekan2...i know i am screaming but voice tak kuar ...serious panik! pastu cam ada bayang2 itam ...mak aiii scary siottttt ...after what seemed like a long time aku dapat "lepas" and was fully wide awake ....

terus aku lompat from my bed ..switch on kan lampu siling, off kan kipas, off kan my night light ...grab one pillow and ran downstairs ...masuk bilik mak aku ...kejut kan my mum, cerita what happen and mum sediakan space for me to sleep ...so semalam kami tido berempat in one room ...today, dad kata malam nie my dad will sleep in my room while i stay with mum and adik ...

aku seriuosly scared last night ...don't know what to think or what to believe ...

6 comments:

fendifid said...

Ayo...menakutkan. Orang melayu kata kena impit. Tapi kalau Science diorang claim fatigue...so all your nerves system macam jammed camtu.

Ada yang kata biler kena camtu...try to move your ibu jari kaki.

Ejin said...

aku cuba jerit sekuat ati ...but cannot move ...last night my dad tido kat situ while aku tido kat bilik my mum ...but malam ni aku akan balik ke bilik aku sendiri ...

fendifid said...

Nko kan dok kerja banyak...fikir banyak...maybe sebab tu kot. Kena relax banyak jugak.

Ejin said...

yes- the last 2 weeks was super duper busy ....and guess what, my dad offer to sleep kat bilik atas tu lagi ...so, aku still dok bilik mak aku malam nie :-)

fendifid said...

Kalau nko tak kuat semangat jangan paksa diri...biler dah kuat semangat baru tidur situ. Nanti rajin rajin pasang cd orang mengaji.

Liz Duan said...

aku dulu rajin kena gini dari masa sekolah...the only way to mengelakkan nya kena ada body heat kat sebelah maksudnya kena tidur dgn org and that's why dari sekolah menengah sampai ppp aku kena tidur berdua...masuk uni kena kahwin lah kah...kah..kah...