Saturday, August 29, 2009

Buah nangka

Adik-beradik sekalian ingat lagi tak emel aku a few weeks ago ..pasal buah nangka jatuh tergolek ...hehehe ini lah penyebab nya!!!!


Lubang nie boleh ada depan mata ...tapi aku tak nampak! masa tu on the way to class ..dengan penuh ayu and control aku jalan ke sama, sekali terpeleot sebab heels got cought up kat lubang nie ...huhhuhuuhuu maluuuuuuuuu tak terhingga ...sib baik takde students yang nampak. Just one technician aje yang nampak aku jatuh .....

then, last weds bila aku on the way to my PG Dip exam, again masa dok control ayu berjalan...terdengar bunyi something "crack" tiba2...rupanya heel kasut aku patuh ...bolehhhh???? tak pernah2 terjadi ...then baru realise kasut tu jugak yang aku pakai masa jadi nangka ari tu ....kasut dah dibuang baru teringat yang aku tak ambik gambar lagi hehehe

so, time to get a new pair ..heheheh tak nak kalah ngan Fid! tapi aku setakat nak 2 pairs je .....tapi sebab busy, sampai la nie tak pi lagi kat shopping complex ....tu yang jeles biler dengar ada family tu ada shopping marathon!!!!!

4 comments:

fendifid said...

tak besar mana pun lubang tu...mesti heel nko jenis J lo.

Ejin said...

tak le runcing gitu ...biasa2 je ...hahaha tapi just before aku jatuh tu, aku dok fikir "apa aku nak beli makan malam tu" and dan2 gedeboom ...

Liz Duan said...

you can dance you can walk bluppppppppppp

Ejin said...

hahahaha! itu kenangan lama weiiii ...sian budak kelas aku tu...tak sangka dalam urat dok putus, kak long masih ingat kat dia!