Saturday, August 15, 2009

EJ and cousins

Ej ada many cousins. Berpuluh-puluh. Hopefully diorang akan stay close sampai besar. Aku tak de sorang pun cousin yang aku rapat. Aku cuma close dengan adik beradik je. Sib baik adik beradik aku ramai.

Kalau cousins sume ada masa balik PD. Jangan harap la Ej nak ikut aku dgn fid kemana mana. Unless aku angkut sekali cousin cousind dia baru dia nak ikut. Tapi mana muat keretakan. Kena beli bas la kalau nak angkut sume. Pastu aku dengan fid yang pening nak melayan. Kalau balik PD dan Ej tahu cousins dia pun balik sekali mesti tak sabar sabar dia nak sampai PD. Setiap 10 minit perjalanan dia akan tanya biler nak sampai, jauh lagi ke, ada berapa tol bagai. Sabar je la.

3 comments:

Ejin said...

giler ramai anak buah ngko ..aku ada 2 tu aje (so far!) ....tu yang bagai menatang minyak yang penuh ...

Liz Duan said...

ye lah ramai sungguh

fendifid said...

tu yang kopak biler time raya...he he he