Friday, August 21, 2009

SELAMAT BERPUASA

Selamat Berpuasa semua...adik beradik dan readers tegar blog yang kak long selalu claim VOGUE lagi menyengat ni.

Start esok, banyak lah posting pasal juadah berbuka. Kalau korang ingat ingat balik blog kita ni masa mula mula dulu pun banyak entry pasal berbukakan kan kan.Dah setahun gamaknya kita ber blog. Patut lah reader blog kiter dah berjuta...kah kah kah. Kalah Azwan Ali...he he he.

EJ dok ngidam nak makan steak lagi. Kopak lah parentsnya macam ni. Kalau baru seminggu nak pi VS lagi. Mana mampukan. Kita tunggu Kak Long belanja la...apakah?

Tak dapat p VS Fid bawa Ej ke Sakura Bistro kat Jusco belakang umah tu. EJ ordered black pepper steak, Fid order otak otak johor and aku datang lambat sikit...pastu order banana split je.

Dah kenyang dah sebenornya. Saje singgah diorang dok bersungguh ajak aku join. Nak suruh aku bayar la tu.


Melantak ice cream.

Otak otak johor. Pedas.




Sukanya...


Banana split aku dia cukai dulu.


Sedapnya..


Nko agak agak sedap tak?

Last last...fid jugak yang kena perabihkan. Aku tolong sikit sikit je.

3 comments:

Mard said...

kurma jangan lupa...
;-)

Liz Duan said...

yes....yusofff taiyoob........sedapke?

fendifid said...

aku tak minat kurma la...masak kurma minat la...makan dengan nasi minyak...biler la lagi nak dapat invitation turun ke melaka makan kurma...kan mard kan kan kan. lariiiii