Sunday, August 9, 2009

You are invited ....


Kekawan semua adalah dijemput untuk dtg bagi moral support kat aku Rabu nie ..i am to give a seminar kepada org-org atas ....scary le plak ..before this tak terasa, but as i am preparing for my presentation - terus gelabah! sebab of of the top person yang officiate this event nanti is the timbalan VC ...hahaha the 2nd person in command of uni nie ..mahu tak gelabah?????

FYI, aku belum lagi siap prepare my presentation :-( and masa dah semakin hampirrrrrrr ....tolonggggggg tolongggggg tolongggggg

8 comments:

Liz Duan said...

Ejina...good luck ye...akak mmg nak tolong tapi apa kan daya..kan

fendifid said...

Go sis go...Congratulations and all the best untuk presentation nanti. Aimran mesti bangga dapat jadi protege nko nanti

Ejin said...

thank you ...thank you ...aku masih tak siap2 preparation lagi ...since aku buat posting tadi sampai sekarang baru intro and first part aje siap!!!! hua hua hua

Liz Duan said...

tapi mula kan aku ingat kan jemputan tut!!!!!!!!!!! nak beli ticket dah

fendifid said...

alasan je kak long tu...padahal nak pi kuching beronggeng

Ejin said...

kak long, itu assumption yang mengade2! ke saja nak mai kuching utk tayang handbeg hitam yang baru tu???/

fido said...

u go gurlll!!!!! all the best from uz!

Ejin said...

tq ...tq...tq....5 more hours to go!