Tuesday, August 11, 2009

Ketagih

Aku ada sound kat member cakap aku suka Subway Sandwich. Sedap. Pastu kisahnya member aku pun suka gak. Tu yang masa lunch tadi kat Mines Shopping mall dia sound aku kat shopping mall tu ada Subway. Tanya aku nak lunch kat situ tak?

So I thought of tapau pastu pi food court but the other member nak try so end up sume lunch kat Subway. I tried Italian sandwich. Member yang lain ambik turkey. Sangat sangat sedap. Pastu layan dengan cafe latte. Meletops.




Member aku sume pemalu, so gambar tangan je la.


Yang ni aku punya. Parmesan bread. Ada banyak lagi yang belum try. Sabar sabar...Subway belakang umah je. he he he

3 comments:

Liz Duan said...

nampak best ajer ye

Ejin said...

aku nak sandwich!!!!! lapar lah

fendifid said...

aku dah try beberapa pilihan kat subway tu. aku paling suka roasted beef.