Monday, August 17, 2009

Weekend di rumah.

Kisahnya biler borak borak kat office, ramai kengkawan aku yang spent weekend kat umah esp those yang ada baby. Gara gara darurat kesihatan. Weekend lepas ni masa kat umah, Ej dok main dengan kengkawan dia anak jiran aku. We had lunch sama sama. Menu biasa biasa je ketam goreng, kerang goreng bercili, sup sayur dan kangkung goreng. Sebelum makan, posing posing dulu. Petangnya pulak fid sempat buat kueh buah melaka (onde onde). Pastu ada la orang jual putu mayam lalu depan umah. Ej dok tunggu dah seminggu orang tu datang jugak. Rezeki.

Putu mayam favourite aku dengan EJ. Ej suruh tulis - "giler punya sedap.."

Onde-onde. Yang ni ada sikit sikit gula melakanya terkeluar. Sebab yang elok elok dah bagi kat jiran. Baik kan queen aku. Ni yang Ej dengan aku bertambah tambah sayang kat queen ni. Ha ha ha. Korang sila la muntah.


3 comments:

EJ said...

sedap makan putu mayam. masa hari sabtu tu, ada juga orang mamak tu datang. tapi, mammy ingat masa daddy tengah masak tak payah beli.

Liz Duan said...

putu mayam , aunty liz punya favourite jugak...

Ejin said...

me too! and takde kat Sarawak ...last two trip puas aku makan ..beli kat pasar malam yang dekat jusco tu ...