Thursday, August 6, 2009

Lepak pekena Laksa Sarawak

A couple of days ago, when most of the team members attended meeting, aku tak perlu attend terus lah zasss cabut balik umah at 6pm. Pastu went to Ampang Point area sebab nak buat banking stuff dan dinner kat Secret Recipe. Fid tak join sebab dia pi jumpa kawan.

Ej enjoying blueberry cheesecake.


Leceh tul bila diorang guna glass lonjong ni. Memang lah nampak cun tapi bila nak minumnya susah. Ej siap kena berdiri bila nak minum.


Tak muak muak dengan speggetti. Tapi licin dia makan. Kalau paksa makan nasi mau tension di buatnya bila tengok dia makan sebutir sebutir nasi tu nanti.


I ordered laksa sarawak. Too whitekan colournya. Sebab banyak sangat santan. Rasa rempahnya dah cun dah. Tapi biler too much santan jadi cepat muak. Yang kat laksa shack lagi sedap rasanya. Restoran yang Ejin cakap kat Danau Kota tu aku tak pergi try lagi. Tak tahu bila berkesempatan. Nak pi Cafe Deja Moss tu kawan aku dah pi and katanya kureng. So malas la aku nak try. Yang kat Melawati tu pun dah lama tak pi pekena Laksa Sarawak dengan Mee koloknya. Bulan puasa nanti boleh beli kat Bazaar Ramadan je. Looking forward to it.


3 comments:

Mard said...

nampak gaye, aku kene gi Laksa Shack weekend ni...pekene laksa semangkuk

;-)

selasa depan aku ke KL tapi balik ari je. ada mesorat kat MARA HQ 9am - 4pm. sejak keje kat melaka ni, selang 3 bulan ke KL tapi tu le, balik ari
(read: MARA takde duit nak support penginapan...hehe)

Liz Duan said...

last week akak makan laksa shack..ok jugak first time...sian nya...mentang lah melaka tu dekat kl

fendifid said...

Aku dah lama tak makan kat laksa shack. Konon rasa cam mahal tak berbalai. Kena tang secret recipe...lagi mahal. padan muka aku. Rm16 semangkuk hayun. kah kah kah.