Sunday, August 9, 2009

Sepagi di Tasik Titiwangsa

Nie gambo lama ...taken last month. Adik aku nie peminat kereta remote ...so, dia selalu le ajak anak dia tengok org racing or org practice skill kat Tasik Titiwangsa ...last month, dia ajak aku teman dia ngan Al..sebabnya, my dad dah pi and tak nak pi dah so aku le pi teman ....this is the sunday yang kami fly back to Kuching ...sempat gak insist aku pi temgok for 1 hour!!!


rupanya kat sini mmg ada track khas for that purpose - siap ada off-road track jugak! org yang main keta remote tu plak, bukan nya budak2 muda ....jenis2 dah berumur jugak ...adik aku kata the car itself mencecah ribuan ringgit ...minyak yang keta tu pakai is about RM40-45 seliter, tayar nya about rm40 sebijik! Tak kose akak ....setakat tengok aje lah ....but anak buah aku nie, syok giler tengok kereta2 tu berdesing2 lalu laju depan dia ...mama bank nya layan aje lah dia ....

ramai gak org nengok kat sini ...masa aku pi tu bukannya race day pun ...just practice session aje ...but ramai gak orang...

3 comments:

Liz Duan said...

mama bank, adik lelaki kau ni kecik pulak nampak nya...apakah maksud nya tu fend?

fendifid said...

kak long...berminit jugak nak control gelak dengan lawak nko ni.

Ejin said...

kecik sebab gambar angle tepi aje ...jgn nak ngada, nak ngata aku ...