Saturday, August 29, 2009

Mungkin kah...????

nie merujuk kepada posting fendi yang sebelum nie ...dia bagi hint katanya dalam gambar yang dilukis oleh misha ingatkan dia kat something...aku tak tau apa dia hint kan, cuma aku tau dia bagi hint kat aku le tu coz asyik sebut Sarawak je ...tapi mungkinkah dia refer kepada yang ini ....???? mungkin kah??????


kura-kura yang mak aku bela???? sebab dalam gambar tu kan ada gambar kura2 ...

or kalau yang tadi tu kecik ....mungkin dia refer kepada kura2 nie....lagi gedabak!


Dari aku yang buat2 blur kah kah kah

3 comments:

Liz Duan said...

mungkin jugak...your mom bela kat mana?

Eat said...

mak ko bela kura2? canggihnye?
ejin, apa ke benda tu yg terkeluar kat blkg dia tu... scary aku tgk..

Ejin said...

yang kecik bela kat sini, yang besar tu kat kampung ....yang kecik pernah bertelur tapi tak pernah menjadi ...