Sunday, April 11, 2010

bosan nyer ...

aku nie dilanda kebosanan yang tahap kritikal ..this is my 2nd night away from home - dikuarantinkan di pusat latihan staf uni aku ...sebab kena attend kursus ...tak di benarkan balik rumah, or kuar dari pusat latihan ...serius macam budak2 uni baru orientasi! plak tu have to share a room ...in a room yang sejibik cam asrama ...with shared toilets ans bathrooms ala2 hostel ...sakit jiwa aku sebenar nyer ...

aku bawak gak kamera, tapi tak leh freely tagkap gambar ...since this is a formal kursus, segala apa yang dibuat tu akan dinilai, so kena le control2 ambik gambar ..mungkin malam kami buat persembahan nanti kot aku tangkap gambar ...group aku belum decide lagi nak buat persembahan apa ...mula2 nak buat singing je...then alih2 nak buat ala2 teater musikal plak ..so, tengok le camne ....anyway, baru dua malam but i miss my nephews so much huhuhuhuhu ....

2 comments:

fendifid said...

Adoi...kesiannya nko...dapat merasa balik macam time belajar kat sekolah dan college dulukan. Duduk asrama and all...Misery je bunyinya.

Time time gini...biler kata pi kursus...aku bayangkan...hotel room yng cantik...food yang satanem...aktiviti yang happening dengan kengkawan...sume tu...not in your list...Sabar je la.

Ejin said...

huhuhu ...torture!!! sib baik dapat roommate yang ok ...and so far my group member pun ok - giler giler ...but mmg rasa macam masuk asrama A levels dulu ...nanti aku buat posting nd include gambar bilik dan katil ku kat sini ...baru malam ke 3 - another 3 nights to go!