Monday, April 19, 2010

Part 2: Malam Persembahan

Last Wed night was malam BBQ and malam persembahan kumpulan ...kira dalam banyak2 aktiviti, malam tu yang paling relax sekali pun ....tapi sebelum tu berlatih bagai nak rak kumpulan masing2 ...group aku buat sketsa ..yang diakhiri dengan tarian India ....



Vie & Kas - melakonkan babak "makcik injured" ...hilarious masa nie


another part of the sketch ....


our group's tarian ...aku outside of camera's range heheheheh...sementara tu, another group buat sketch achi achi buka pintu ...very entertaining!


Nie semua muka2 jembalang nyer ....


and the hero ....


and last but not least, achi nyer ....(very sporting guy! sanggup di make-up kan)....
Satu group lagi buat fashion show - sarawak version ...


and the last group pun buat sketsa jugak ....about situasi stress di opis ...very creative ...



all in all a very entertaining show ...abis je lakonan, we had karaoke session plak ...gambar tak byk sebab masing2 sibuk masa tu) ...by the way, all photos in this entry are courtesy of the Urusetia (thanks!) ...aku balik bilik awal jugak malam tu ....ambik kesempatan rest ...sebab malam2 berikut nyer semu abis kol 2-3 pagi ....

6 comments:

fendifid said...

Mesti seronok bangat kan bergelak ketawa masa malam persembahan...release tension

Ejin said...

memang fun! pastu kitorang sambung ngan karaoke and tarian (set set dalam FB aku tu) ...malang nyer itu on weds night ...thursday and friday pulun kerja balik ...menambah tension lagi ...

Liz Duan said...

mana muka akak ejin ni???

fendifid said...

Tetiba je Ejin kena penyakit camera shy

Ejin said...

kah kah kah ...aku kan pemalu!

Eat said...

Tu la 2-3 kali aku mencari muka cun Ejin.. rupanya camera-shy..