Sunday, April 25, 2010

Tiada weekend untukku ...

Semalam aku tak sempat buat posting ...konon nyer nak mendisiplinkan diri dengan tak online since 10am yeterday ..alih2 dapat sms urgent dari Fendi - soh aku tengok his sticky mode posting (sticky mode lagi tuh!!!)- aku kan kepoh by nature, so dandan online utk tengok apa yang happenning sangat ....rupanya posting nak mengenakan dan menjeleskan aku!!! takpe ....takpe ....aku cume terliur ajer tengok roti jala tu ...after 29th nie baru aku free utk try buat roti jala ....either with the acuan (kalau jumpa) or guna modified acuan as suggested by Fendi ...watvch this space ...


korang tengok gambar2 nie ...these are some of the books yang aku kena khatam by 29th nie ....29th nie aku ada exam ...tu yang akak selalu sibuk ..and biler tengok FB kekawan yang sekursus ngan aku pun, masing2 sibuk study and fening buat assignment ...so, I am not alone huhuhuhu ...


wish me luck everyone! I need all the help I can get :-)

3 comments:

fendifid said...

Good Luck Ejin...tak sanggup aku tengok sleeping pills nko yang tebal tebal tu. Trauma.

Liz Duan said...

haiyo....mmg trauma...all the best kak senah!

Ejin said...

thank you ...thank you ....aku baru abis buat semua assignment semalam ...la nie baru nak start study plak ...exam thursday nie!