Monday, April 26, 2010

Khas tuk Kak Dik

Kepada Ejin...Sila la terliur. Nko tengah puyeng buat assignments kan...nak release ketepuan fikiran tu...layan gambar ROTI JALA ni...yang sangat sangat satanem. Tak tipu punya. Tak caya tanya Eat...anak dia belasah roti jala ni kosong kosong gitu je.

Dari hari tu lagi...siap mencari resepi...Masuk youtube...mencari camne rupanya acuan roti jala ni...siap la aku dengan kreatifnya mensuggestkan tebuk lubang kat tin susu...macam macam la...tapi tetiba Ejin bz dengan assignment. Apa lagi...sampai hari ni la dok layan gambar Roti Jala je la...Kenyang ke tengok gambar je? GGG.

Kat Keramat ni kalau nak makan roti jala...roger roger je...masalahnya nak order...tak kan nak cakap 10 ketul...sebab kakak tu ambik order ikut kilo...ha nko...kalau order roti jala sekilo maknanya...fendid punya breakfast, lunch, evening tea, dinner...sume pulun roti jala je la. Gambar ni rupa roti jala 1 kilo. Ada la dalam 90 ketul. Aku ambik sikit hulur kat mak cik sebelah.
Yang ni pulak Kuah durian untuk di makan dengan Roti Jala itu. Aku tak kisah...kuah durian ke...kari ayam ke...kari daging ke...sume layan. Hari ni best sebab dapat makan roti jala ni dengan kuah durian dan kari ayam. Nanti aku tepek gambar banyak banyak kat Blog ronggeng. Tunggu... apa lagi Ejin...tak lapar ke tengok gambar roti jala ni?

6 comments:

Ejin said...

ngko sms utk check posting nie???!!!! hantuuuu sungguh ...aku nak roti jalaaaaaaaaaaa ....

Eat said...

Kalau jumpa resepi bombastic camana pun.. kalau tukang jalanye terketaq2.. takyah ler! Jadi Lempeng terus!

fendifid said...

Ejin...Eat bagi cabaran bernas tu...Ada Bran?

Ejin said...

malas akak nak layan ...diatu kalau kiter soh buat posting pun bertahun ...so tahun depan ajer lah aku buat lempang ....

fendifid said...

Ejin...nko ni buat komen 2 dalam 1 ke? Komen lempang..kat posting Pau la.

Liz Duan said...

ooo got the 2 in 1 punya komen...sedap pulek nampak roti jala