Wednesday, April 21, 2010

Kerja Rumah

Tadi kan main lagi EJ mengampu aku tolong dia buat kerja sekolah dia...actually dia cari bahan untuk menghias kelas dia. Dia google sendiri teka teki...paste dalam word pastu aku tolong la ajar dia cari gambar untuk buat back ground. Pastu print. Buat dalam kadar segera sebab dia dok nak kejar nak layan cerita Glee.

Pastu dalam episod Glee...malam ni diorang nyanyi lagu Don't Stop Believing...sebelum tidur...sempat lagi pujuk pujuk aku tolong dia cari lyrics lagu tu...pastu printkan. Tapi aku kan daddy yang mithali...sebelum print...aku cari gambar graduation buat as back ground...pastu printkan untuk dia. Hopefully she likes it. Aku cakap kalau dia tidur on time baru aku print kan. So dia tak tengok lagi la hasilnya ni.

Wallaaa.

Seronoknya ada toy baru ni...Cuma harap harap Ej tak abuse dok membazir print benda benda bukan akademik material. Esok kena warning dia. So far aku belum ajar dia lagi features lain yang printer ni boleh buat. Slow slow la...kena tengok perkembangan EJ menggunakan toy ni.

7 comments:

Liz Duan said...

banyak lah kertas melayang lepas ni kat rumah he..he..he..tapi mmg senang ada printer...menarik tu!

afi dah ngecyek lama:)

Liz Duan said...

by the way , i miss glee tadi..

fendifid said...

glee tu ulangan kot rasanya.

fendifid said...

bagus la ada printer ni..takde la nak photo copy IC pun kena pi kedai.

Ejin said...

nice touch kat lirik tu ...sure Misha suke!

fendifid said...

Yes...she was so happy this morning masa dia tengok print out tu. Tak sabar la dia ke Sekolah nak tampal benda tu kat sudut English dalam class dia.

Ejin said...

dapat bonus point le daddy nyer from Misha ...