Monday, April 19, 2010

Short posting: what i did last week ...Part 1

Aku sibuk sesangat la nie ...byk tugasan perlu disiapkan ...plus an exam will be held on 29th nie yang menentukan sama ada aku akan diconfirm dalam jawatan atau tidak ..so, takde masa sgt nak buat posting ...tapi secara ringkas nye, ini lah kerja aku last week ....

 menyanyi ....



berlakon ....


dengar lecture ....


dengar lecture lagi ....


ngantok, lentok and nearly terlelap masa lecture ....


and bersenam ....

Penat woooo ......nanti aku sambung buat posting lagi ...sabar2 yea abang ngah ....gambar byk lagi ...

4 comments:

fendifid said...

Tak boleh blah punya activities. ha ha ha...really not you.

Ejin said...

kah kah kah tau takpe! semua nyer terpaksa dibuat astas dasar keterpaksaan ....senaman aku tak buat ...first day ajer buat, then rasa nak asthma, terus tak buat sampai balik!

Liz Duan said...

konon lah gerak sikit asma ..malas akakkkkkk.......muka serious tu dgr lecture...

Ejin said...

hahahaha jeles le tu ....btw kena lah serius weiii ...aku kan pelajar yg rajin GGG