Wednesday, April 21, 2010

Games: Part 3

hehehehe this is the last posting pasal aku punya seclusion from the human race last week ....setiap petang, after abis lecture, kitorang ada games plak ...and all are evaluated ...kerjasama kumpulan, performance kumpulan ...segala bagai lah ...aku as usual, adalah pemerhati bebas i.e. selaku tukang sorak dan photographer ...

actually kumpulan aku not bad - kitorang menang acara pingpong and carrom ...tapi lumba lari OUT kah kah kah ...kira ok le kan .....



but utk suka2 boleh le main pool ke, main bola jaring ke ...semua terpulang pada individu ...aku just lepak ajer kat situ sambil sembang and posing :-) memang style aku cam nie kan sejak zaman PPP lagi ...


 mula2 tu ada plan nak buat pertandingan bola jaring mixed lelaki/perempuan - nama aku pun masuk sekali lah ...tapi sayang tak jadi, sebab our schedule too tight ...kecewa group kitorang ...bukan sebab aku tak leh tunjuk skill, sebab kitorang ada secret weapon utk bola jaring ....see:


the tallest guy is in our group ....sure menang kalau main nie! hehehehe ...and aku juga jumpa someone yang kurang darjah ketinggian than me ....selalu le aku lah yang ter-ketot sekali ...but not this time ...hepi tau!!!


But this girl mmg betul2 kecik2 cili api ...bisa! bersyarah boleh, berpuisi boleh, menyanyi power ...serba boleh!

So, that's wrap up my eventful seclusion last week .....hopefully, my next kursus is not in the immediate future ...i need time to recuperate!

6 comments:

Liz Duan said...

Jin, baju kurung tu yg beli kat bandung ke? namopak cantik

fendifid said...

Sejibik macam masa kat PPP dulu.

Ejin said...

yes, yang beli ngan ngko kat Bandung le tu ....first time pakai kah kah kah ...mcm PPP sangat2!

Liz Duan said...

apa macam PPP??? environment ke? ke size ejin?
cantik baju tu ejin...jom bandung:)

fendifid said...

Ye la...environment macam cc list. Ejin kan nak layanan DIVA punya course.

Ejin said...

cc list tu apa?

Yes, environment mcm hostel ...terus ingat kat PPP ...cuma korang je takde utk mewarnai hidup aku last week (hahahaha bahasa berbunga sebab baru pas dengar lagu Sheila Majid)...